Baza wiedzy

Wirtualne centralki telefoniczne dla firm - nowe możliwości

Efektywna komunikacja z klientem jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Operatorzy telekomunikacyjni w Polsce wprowadzili wiele interesujących rozwiązań, wśród których ciekawym przykładem są wirtualne centralki telefoniczne dla firm.  Tak naprawdę, odmieniają one sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami. W związku z tym, poniżej przybliżę Ci świat wirtualnych centralek telefonicznych, prezentując ich wszechstronne zastosowania w biznesie. Dowiesz się, jakie korzyści niesie ich wykorzystanie i w rezultacie, jak dzięki temu mogą pomóc Twojej firmie w efektywnej komunikacji zarówno z klientami jak i wewnątrz firmy

Jak działają wirtualne centralki?

Wirtualne centralki telefoniczne oferowane przez firmy i operatorów telekomunikacyjnych to systemy, które umożliwiają przesyłanie głosu przez Internet oraz w sieciach operatorów. Przede wszystkim, nie wymagają one fizycznych urządzeń w postaci tradycyjnych centralek telefonicznych, ponieważ są hostowane na serwerach w chmurze. Użytkownicy wirtualnej centralki łączą się z nią za pomocą telefonów stacjonarnych, komórkowych lub komputerów, wyposażonych w oprogramowanie VoIP.

Dzięki DEEM, wirtualna centralka będzie działać jak asystentka telefoniczna

Korzyści z zastosowania wirtualnych centralek

Dzięki współpracy z DEEM możliwe jest obniżenie kosztów połączeń w firmie

Niższe koszty działania

Tradycyjne centrale telefoniczne wymagają znaczących inwestycji w infrastrukturę. Wirtualne centralki eliminują potrzebę fizycznej aparatury i dzięki temu możliwe jest obniżenie kosztów instalacji i utrzymania

Dzięki DEEM zdalnie można zarządzać połączeniami w firmie

Zdalne zarządzanie

Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz, wirtualne centralki pozwalają zarządzać w firmie komunikacją z klientami. W efekcie, wystarczy dostęp do Internetu, aby mieć pełną kontrolę nad połączeniami

Wirtualne centralki posiadają szereg rozbudowanych funkcji. DEEM pomoże je uruchomić

Rozbudowane funkcje

Wirtualne centralki oferują wiele zaawansowanych funkcji takich jak nagrywanie rozmów, poczta głosowa, automatyczna sekretarka, drzewko zapowiedzi IVR (Interactive Voice Response), kolejkowanie i przekierowywanie połączeń przychodzących,  konferencje głosowe i wideokonferencje, SMS-y

Dzięki DEEM firma zyska profesjonalny wizerunek

Profesjonalny wizerunek

Dzięki wirtualnej centralce, nawet małe firmy mogą  profesjonalnie prezentować się poprzez automatyczne komunikaty powitalne i personalizowane opcje

Pozwól klientom kontaktować się bez ograniczeń

5 kroków do uruchomienia wirtualnej centralki

Wybór operatora
Wybór operatora

Wybierz operatora telekomunikacyjnego, który oferuje wirtualne centrale. W szczególności, upewnij się, że usługi proponowane przez operatora odpowiadają potrzebom Twojej firmy.

dobór planu
Dobór planu

Wybierz plan, który najlepiej odpowiada liczbie użytkowników i połączeń, jakie Twoja firma potrzebuje obsłużyć

Wybór numeru dostępowego
Określenie numerów dostępowych

Wybierz numer lub numery, które będą reprezentować Twoją firmę w komunikacji na zewnątrz. W rzeczywistości, numer dostępowy nie musi być powiązany z fizycznym telefonem. Na ten numer będą dzwonić Twoi klienci i partnerzy ale w przeciwieństwie do numerów użytkowników, można go konfigurować w rozbudowany sposób

Konfiguracja
Konfiguracja funkcji

Zacznijmy od konfiguracji drzewka zapowiedzi (IVR), przekierowywania połączeń, rozmów konferencyjnych i personalizowanych komunikatów

Szkolenie
Szkolenie

Na koniec zorganizujmy szkolenie dla Twoich pracowników, aby zapoznali się z funkcjami wirtualnej centrali

razem wybierzmy rozwiązanie i je skonfigurujmy

Gotowy na Wielkie
zmiany?